.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک میلیون و 59 هزار واجدین شرایط رای دادن در گلستان

رئیس ستاد انتخابات گلستان شمار واجدان شرایط برای رای دادن در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان را اعلام کرد.
به گزارش شمال نیوز " فتح الله نوری گفت : از مجموع جمعیت استان یک میلیون و 59 هزار و 769 نفر در این دوره انتخابات واجد شرایط رای دادن هستند. وی اظهار داشت: این درحالی است که در انتخابات دوره هشتم مجلس شورای اسلامی یک میلیون و 30 هزار و 602 نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات بودند.
وی خاطرنشان کرد: حداقل سن رای دهندگان باید 18 سال تمام باشد و بر این اساس کلیه متولدین 22 خرداد سال 70 و ماقبل آن حق رای دادن دارند.
به گفته نوری، یکهزار و 208 شعبه اخذ رای، آرای مردم استان را در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات میاندوره ای چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان جمع آوری می کنند که از این تعداد شعبه های اخذ رای، 749 شعبه روستایی، 459 شعبه شهری است و در مجموع 917 شعبه ثابت و 301 شعبه اخذ رای سیار است.
رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: در این دوره انتخابات همانند دوره های گذشته انتخابات به صورت دستی و یارانه ای برگزار می شود و ثبت نام نامزدها، رای دادن و تجمیع آرا به صورت رایانه ای ولی شمار آرا به صورت دستی است.
وی شمار داوطلبان دومین میاندوره ای چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری استان را 13 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد هفت نفر در استان و شش نفر در وزارت کشور ثبت نام کرده اند و چهار نفر از داوطلبان در دوره های قبلی نیز شرکت کرده اند.
استان گلستان بیش از یک میلیون و 650 هزار نفر جمعیت دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.